zaterdag 9 april 2011

Social media shoot met Monique

Vanmiddag heb  ik samen met Monique, een ambitieuze en enthousiaste jonge zelfstandig ondernemer, een  "moodboard" opgesteld ter voorbereiding op de foto's welke ik voor haar website ga maken. Leuke ideeën op gedaan! We hebben direct van de gelegenheid gebruik gemaakt en wat portretten ten behoeve van social media uitingen geschoten. Wat raamlicht een reflectiescherm en een doodgewone woonkamer, daar kun je absoluut wat moois van maken.










1 opmerking:

  1. Hoi René,

    Dank je wel voor deze mooie foto's! Ik heb ze gelijk gebruikt voor mijn social media profielen (linked-in, twitter, etc.) en krijg zeer positieve reacties terug! Dit beloofd heel veel goeds voor de foto's die we voor mijn site gaan maken...

    Hartelijke groet,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen